الموضوع (عدد المقال) |
---|
روانشناسی 57 |
علوم تربیتی 29 |
علوم اجتماعی 7 |
حوزه سلامت 3 |
میان رشته ای 3 |
تربیت بدنی 1 |
علوم سیاسی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 100 |
English 1 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 48 |
ب 21 |
الف 10 |
العلمية - النشرية 1 |
-
1.
كاتب مسؤول : عباسی، هدی ؛ مؤلف : فتح آبادی، جلیل ؛ پورشهریار، حسین ؛ رشیدی پور، فاطمه ؛
مجلة:روانشناسی تربیتی»زمستان 1402 - شماره 70 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (39 صفحة - من 63 إلی 101 )
الکلمات المفتاحية:آموزش از راه دورخودکارآمدی معلمعواطف معلمادراک آموزش حضوری
-
2.
كاتب مسؤول : حیدریه زاده، بهاره السادات ؛ مؤلف : شکری، امید ؛ فتحآبادی، جلیل ؛ اکبری زردخانه، سعید ؛ شهیدی، شهریار ؛
مجلة:پژوهش نامه روانشناسی مثبت»پاییز 1402 - شماره 35 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 5 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:روانشناسی مثبتشایستگیهای هیجانی و اجتماعیبهزیستی حرفهای معلمانتئوری دادهبنیاد
-
3.
مؤلف : رشیدی پور، فاطمه ؛ فتح آبادی، جلیل ؛ پورشهریار، حسین ؛ كاتب مسؤول : شکری، امید ؛
مجلة:پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی»پاییز 1402 - شماره 42 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 26 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:سبک زندگی تحصیلی سلامتمحورنقشهنگاری مداخلهالگوی ARCSبسته طراحی انگیزشیرفتارهای مقابله تحصیلی
-
4.
مؤلف : مظاهری تهرانی، فاطمه ؛ فتح آبادی، جلیل ؛ شکری، امید ؛ شریفی، مسعود ؛ كاتب مسؤول : قنبری، سعید ؛
مجلة:دست آوردهای روان شناختی»پاییز و زمستان 1402، سال سی ام - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 3 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:اختلال یادگیریتجربه زیستهمشکلات روانی- اجتماعیکودکمادرانمصاحبهروانیتجربهوالدگریوالدینپژوهش
-
5.
مؤلف : کیاکاظمی، ارغوان ؛ فتحآبادی، جلیل ؛ كاتب مسؤول : شکری، امید ؛
مجلة:روان شناسی کاربردی»پاییز 1402 - شماره 67 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 122 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:روانشناسی مثبتروانشناسی تیزهوشیتیزهوشان خاموشخودمراقبتگری
-
6.
كاتب مسؤول : نظرزاده، سالار ؛ مؤلف : فتح آبادی، جلیل ؛ نجاتی، وحید ؛ نظر بلند، ندا ؛ صادقی فیروز آبادی، وحید ؛
مجلة:روانشناسی شناختی»بهار 1402 - شماره 35 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 91 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:اختلال یادگیری خاصتوانبخشی شناختی تنظیم شناختی هیجاندرک هیجان
-
7.
مؤلف : الماسی، فاطمه ؛ فتح آبادی، جلیل ؛ كاتب مسؤول : شکری، امید ؛
مجلة:مطالعات آموزش و یادگیری»بهار و تابستان 1402 - شماره 84 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 178 إلی 210 )
الکلمات المفتاحية:پایاییرواییراهبردهای مقابلهتاب آورینوجوانان تیزهوش
-
8.
مؤلف : نصیریان، فائزه ؛ زرانی، فریبا ؛ كاتب مسؤول : فتح آبادی، دکتر جلیل ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»مهر 1401 - شماره 23 ISC (16 صفحة - من 1231 إلی 1246 )
الکلمات المفتاحية:دانش آموزانطرحواره های ناسازگار اولیهسرمایه روانشناختیسازگاری با آموزشگاهسازگاری
-
9.
مؤلف : اسدی اسدآباد، رضوانه ؛ فتح آبادی، جلیل ؛ نوروزی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : ایمانی، سعید ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی روان شناختی»پاییز 1401، سال سیزدهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 343 إلی 359 )
الکلمات المفتاحية:اعتیادکمالگرایی مثبتکمالگرایی منفیذهنآگاهیاختلال مصرف مواد افیونیدرمانکمالگراییکمالگرایی مثبت و منفی
-
10.
مؤلف : رشیدی پور، فاطمه ؛ فتح آبادي، جليل ؛ پورشهریار، دکتر حسین ؛ كاتب مسؤول : شکری، امید ؛
مجلة:روان شناسی کاربردی»پاییز 1401- شماره 63 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 12 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابیهای شناختیجهتگیری هدفی والدینداربست سازی انگیزشینقشهنگاری مداخله