مرجانی، امیر بابک/ 7 مقالة
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 3 |
اقتصاد 2 |
علوم سیاسی 1 |
میان رشته ای 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 7 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
عالمي 1 |
ب 1 |
العلمية - البحثية 1 |
-
1.
مؤلف : نیازی، سحر ؛ مرجانی، دکتر امیر بابک ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات دهمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق ، عالمي (17 صفحة - من 1388 إلی 1404 )
الکلمات المفتاحية:دلبستگی شغلیعملکرد شغلیسلامت روانشناختیامنیت شغلی
-
2.
مؤلف : مرجانی، امیربابک ؛ ربیعی مندجین، محمدرضا ؛ دشتی مرویل، محبوبه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»تابستان 1401، دوره هشتم - شماره 2 (28 صفحة - من 147 إلی 174 )
الکلمات المفتاحية:رضایت شغلیتعهد سازمانیبرنامه ریزی استراتژیکشرکت بیمه ایرانکارکنانتعهد سازمانی کارکنانسازمانرضایت شغلی و تعهد سازمانیپژوهش
-
3.
مؤلف : کاوند، ندا ؛ مرجانی، امیر بابک ؛ كاتب مسؤول : محمدی مقدم، یوسف ؛
مجلة:مدیریت منابع در نیروی انتظامی»بهار 1400 - شماره 33 ، ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 1 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:نظریه پردازی داده بنیادانگیزه خدمت عمومیارزش های ایرانی-اسلامی
-
4.
مؤلف : بانج شفیعی، علی ؛ شکری، نرجس ؛ مرجانی، امیر بابک ؛ كاتب مسؤول : شیخالاسلامی، نادر ؛
مجلة:پژوهشهای سیاسی و بین المللی»زمستان 1399 - شماره -45 (ویژه نامه) ، B (Azad University (23 صفحة - من 115 إلی 137 )
الکلمات المفتاحية:منابع انسانیفردگرایی مثبتمدیریت جهانیرفتارهای ضد بهره وری
-
5.
مؤلف : صیادی شیرتری، سهیلا ؛ مرجانی، امیر بابک ؛
مجلة:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»زمستان 1395، دوره دوم - شماره 4/1 (16 صفحة - من 98 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:گرایش به کارآفرینیعملکرد نوآوریظرفیت تحول سازمانیبهبود عملکرد صادراتیعملکرد صادراتیکارکنانمدل
-
6.
مؤلف : الماسی، حسن ؛ مرجانی، امیر بابک ؛ قریشی، راهله ؛
مجلة:پژوهشنامه مالیات»پاییز 1391 - شماره 63 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 37 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:مالیات بر ارزش افزودهفرار مالیاتیعوامل سازمانی و مدیریتی
-
7.
مؤلف : جمشیدی اوانکی، مینا ؛ مرجانی، امیر بابک ؛ جمشیدی، لیلا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»زمستان 1388، سال اول - شماره 4 (21 صفحة - من 171 إلی 191 )
الکلمات المفتاحية:تعهد سازمانیکیفیت خدماتمدل سروپرفتعهد عاطفیتعهد مستمرتعهد هنجاری