الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 2 |
علوم تربیتی 1 |
اقتصاد 1 |
میان رشته ای 1 |
علوم قرآن و حدیث 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 6 |
-
1.
كاتب مسؤول : شفیعی، ساناز ؛ مؤلف : شاهنظری درچه، علی ؛
مجلة:پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی»تابستان 1401 - شماره 104 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 204 إلی 231 )
الکلمات المفتاحية:کووید 19تحلیل عاملی اکتشافی.کار هوشمندانعطافپذیری کاردورکاری هوشمندکارکناندوربحرانکاربیماریمدلفناوریکار از راه دورسازمان
-
2.
مؤلف : نوین، ساراسادات ؛ شاهنظری درچه، علی ؛ كاتب مسؤول : باغبانی آرانی، ابوالفضل ؛
مجلة:تعاون و کشاورزی»پاییز 1400 - شماره 39 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 136 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:رسانه اجتماعیقابلیت بازاریابیکسب و کارشرکتهای تعاونی
-
3.
كاتب مسؤول : شاهنظری درچه، علی ؛ مؤلف : اسدیکرد، غلامرضا ؛
مجلة:مدیریت سازمان های دولتی»بهار 1400 - شماره 34 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 93 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:مصرفکنندهرونقخدمات فرهنگیتشکلیابیبازار فرهنگی
-
4.
مؤلف : شاه نظری درچه، دکتر علی ؛ نصر اصفهانی، محمدرضا ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (13 صفحة - من 4066 إلی 4078 )
الکلمات المفتاحية:قیمتمکانترفیعمحصولرضایت مشتری و وفاداری مشتریآمیختههای بازاریابی
-
5.
مؤلف : شاه نظری درچه، علی ؛ عرفان مهر، مهسا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1395، دوره دوم - شماره 4 (16 صفحة - من 86 إلی 101 )
الکلمات المفتاحية:رضایت شغلیتعهد عاطفی سازمانیهوش هیجانی سازمانیقصد ترک خدمت کارکنانهوش عاطفیقصد ترک کارکنان
-
6.
مؤلف : موزیری قیری، محمد ؛ شاه نظری درچه، علی ؛
مجلة:پژوهشنامه تفسیر کلامی قرآن»تابستان 1394، دوره دوم - شماره 2 (26 صفحة - من 371 إلی 396 )
الکلمات المفتاحية:قرآننهج البلاغهاصول عملیمدیریت ارتباط با مشتریاصول نظریمشتریمدیریتهـااسلامیبـهبـاخدارضایتحق