-
1.
مؤلف : احمدی افشار، سید مهدی ؛ جمشیدی اوانکی، مینا ؛ كاتب مسؤول : حیدری، سیدعباس ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»تابستان 1401 - شماره 54 التصنيف B (Azad University (23 صفحة - من 40 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیمدلسازی ساختاری تفسیریقابلیت بازاریابیارتباطات بیرونیبازارشاخصبازاریابیبانک تجارتمدلشناسایی
-
2.
مؤلف : جبارزاده، سیدوحید ؛ نعمتی زاده، سینا ؛ كاتب مسؤول : حیدری، سیدعباس ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»تابستان 1399 - شماره 46 التصنيف B (Azad University (27 صفحة - من 74 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ ملیبازار لوازم خانگیاثربخشی پیام های تبلیغاتی
-
3.
مؤلف : حیدری، سیدعباس ؛ صالح اردستانی، عباس ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»تابستان 1391 - شماره 14 (18 صفحة - من 219 إلی 236 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برندارزش ویژه برندتصویر ذهنی از برندکیفیت ادراکشده و وفاداری به برند