مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة راهبردهای شناختی در یادگیری 1 |
مجلة مطالعات آموزش و یادگیری 1 |
مجلة کودکان استثنایی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
علوم تربیتی 3 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 3 |
-
1.
كاتب مسؤول : پادروند، حافظ ؛ مؤلف : قدم پور، دکتر عزت اله ؛ صفاری، قاسم ؛ ذوالقاری، شادی ؛ قبادیان، دکتر مسلم ؛
مجلة:کودکان استثنایی»بهار 1402 - شماره 87 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 35 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:اختلال رفتاریتکانشگریدانشآموزان پسرقلدریمثبت اندیشی
-
2.
كاتب مسؤول : پادروند، حافظ ؛ مؤلف : قدم پور، عزت اله ؛ صفاری، قاسم ؛ عالی پور، کبری ؛
مجلة:راهبردهای شناختی در یادگیری»پاییز و زمستان 1401 - شماره 19 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 242 إلی 258 )
الکلمات المفتاحية:دانشآموزان پسراختلال ریاضیاهمالکاری تحصیلیخودتنظیمی تحصیلییادگیری معکوسخودتنظیمیدانشآموزانپژوهشآزمونآموزش
-
3.
كاتب مسؤول : پادروند، حافظ ؛ مؤلف : قدم پور، عزت اله ؛ صفاری، قاسم ؛ باوزین، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات آموزش و یادگیری»پاییز و زمستان 1401 - شماره 83 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 29 إلی 43 )
الکلمات المفتاحية:کنکورمثبتاندیشیخوشبینی تحصیلیهیجانهای تحصیلیهیجانهای تحصیلیآموزش مثبتاندیشیپژوهشخوشبینیدانشآموزان