الموضوع (عدد المقال) |
---|
علوم تربیتی 4 |
روانشناسی 4 |
حوزه سلامت 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 9 |
-
1.
مؤلف : عالی پور، کبری ؛ قدم پور، عزت اله ؛ كاتب مسؤول : عباسی، محمد ؛
مجلة:پژوهش های روان شناسی اجتماعی»پاییز 1402، دوره سیزدهم - شماره 51 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 93 إلی 107 )
الکلمات المفتاحية:دانش آموزانرضایت تحصیلیکمکطلبیآموزش کیفیت زندگی در مدرسهآزمونکمک طلبی تحصیلیپژوهش
-
2.
كاتب مسؤول : باقی، محدثه ؛ مؤلف : عالی پور، کبری ؛ امرایی، بهزاد ؛ سوری، حسین ؛
مجلة:تعلیم و تربیت استثنایی»خرداد و تیر 1402 - شماره 174 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 37 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:مادرانکمتوان ذهنیاجتناب شناختیانعطاف پذیری شناختیایما گوتراپی
-
3.
كاتب مسؤول : صادقی، مسعود ؛ مؤلف : خلیلی گشنیگانی، زهرا ؛ عالی پور، کبری ؛
مجلة:فرهنگ مشاوره و روان درمانی»پاییز 1401 - شماره 51 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 255 إلی 280 )
الکلمات المفتاحية:ناسازگاری زناشوییدلزدگیاحساس مثبت به همسرآموزش قدردانی
-
4.
كاتب مسؤول : پادروند، حافظ ؛ مؤلف : قدم پور، عزت اله ؛ صفاری، قاسم ؛ عالی پور، کبری ؛
مجلة:راهبردهای شناختی در یادگیری»پاییز و زمستان 1401 - شماره 19 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 242 إلی 258 )
الکلمات المفتاحية:دانشآموزان پسراختلال ریاضیاهمالکاری تحصیلیخودتنظیمی تحصیلییادگیری معکوسخودتنظیمیدانشآموزانپژوهشآزمونآموزش
-
5.
مؤلف : قدم پور، عزت اله ؛ قاسم زاده، فاطمه ؛ عالی پور، کبری ؛ كاتب مسؤول : پادروند، حافظ ؛
مجلة:تعلیم و تربیت استثنایی»فروردین و اردیبهشت 1401 - شماره 167 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 83 إلی 93 )
الکلمات المفتاحية:انگیزش تحصیلیخودتنظیمی تحصیلیدانش آموزان با اختلال یادگیری خاصآموزش مبتنی بر هوش موفق
-
6.
مؤلف : صادقی، مسعود ؛ عالی پور، کبری ؛ پادروند، حافظ ؛ كاتب مسؤول : پادروند، احسان ؛
مجلة:روانشناسی و روانپزشکی شناخت»مهر و آبان ۱۳۹۹، سال هفتم - شماره 4 ISC (12 صفحة - من 55 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:مادرانرفتار درمانی دیالکتیکیتحمل پریشانیمهارت کنترل خشمکمتوان ذهنی
-
7.
كاتب مسؤول : قدم پور، عزت اله ؛ مؤلف : عباسی، محمد ؛ عا لی پور، کبری ؛ ملکی، محبوبه ؛
مجلة:پژوهش نامه روانشناسی مثبت»تابستان 1399 - شماره 22 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 65 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:رفتار اجتماعی انتظاریروابط معلم - شاگردآموزش قدردانی
-
8.
مؤلف : ویسکرمی، حسنعلی ؛ خلیلی گشنیگانی، زهرا ؛ عالی پور، کبری ؛ علوی، زینب ؛
مجلة:راهبردهای شناختی در یادگیری»بهار و تابستان 1398 - شماره 12 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 149 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:بهزیستی تحصیلیاشتیاق تحصیلیجو روانی- اجتماعی کلاس
-
9.
مؤلف : عالی پور، کبری ؛ میردریکوند، فضلاله ؛ كاتب مسؤول : عباسی، محمد ؛
مجلة:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»فروردین و اردیبهشت 1397، دوره یازدهم - شماره 1 ISC (7 صفحة - من 1 إلی 7 )
الکلمات المفتاحية:تحمل ابهامبهزیستی ذهنیراهبردهای وسعتبخشی تفکر