-
1.
مؤلف : سیدصالحی، سیدعلیرضا ؛ خاتمی نژاد، حامد ؛ کریمی راد، علی ؛
مجلة:مطالعات کمی در مدیریت»تابستان 1391 - شماره 9 (19 صفحة - من 38 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برندوفاداری به برندتداعی برندکیفیت درک شدهنگرش به تبلیغات
مؤلف : سیدصالحی، سیدعلیرضا ؛ خاتمی نژاد، حامد ؛ کریمی راد، علی ؛
مجلة:مطالعات کمی در مدیریت»تابستان 1391 - شماره 9 (19 صفحة - من 38 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برندوفاداری به برندتداعی برندکیفیت درک شدهنگرش به تبلیغات