-
1.
مؤلف : شیرازی، محمود ؛ براتکو، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت فردا»پاییز و زمستان 1382 - شماره 3 و 4 ISC (4 صفحة - من 53 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتاندازهگیری کیفیت در آموزشسنجش کیفیتدانشجویانپاراسورامانسنجش کیفیت خدماتمدل
مؤلف : شیرازی، محمود ؛ براتکو، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت فردا»پاییز و زمستان 1382 - شماره 3 و 4 ISC (4 صفحة - من 53 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتاندازهگیری کیفیت در آموزشسنجش کیفیتدانشجویانپاراسورامانسنجش کیفیت خدماتمدل