مهرانی، هرمز/ 3 مقالة
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت بازاریابی 1 |
مجلة مطالعات راهبردی در صنعت نفت و انرژی 1 |
مجلة پژوهشنامه بازرگانی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 3 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 3 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 2 |
-
1.
كاتب مسؤول : واشقانی فراهانی، محمد ؛ مؤلف : نیکنام، منوچهر ؛ غریب نواز، نادر ؛ مهرانی، هرمز ؛
مجلة:مطالعات راهبردی در صنعت نفت و انرژی»تابستان 1402 - شماره 57 ، ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 117 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:برندسازیثبات سازمانیصنایع نفتگاز و پتروشیمیبرند
-
2.
مؤلف : حسین زاده، مصطفی ؛ وهاب زاده، شادان ؛ مهرانی، هرمز ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1399، سال پانزدهم - شماره 46 ، B (Azad University (17 صفحة - من 15 إلی 31 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد شرکتنوآوری محصولقابلیتهای بازاریابی خارجیدرگیری ذهنی مشتریاناستراتژی انعطافپذیر
-
3.
مؤلف : دیدهخانی، حسین ؛ مهرانی، هرمز ؛ بدیعی، فرناز ؛ یوسفی کمیجانی، عارفه ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»پاییز 1398 - شماره 92 ، ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 55 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:تاپسیسفرایند تحلیل شبکهای فازیاستراتژیهای بازاریابیکانالهای بازاریابیبازاریابی چندکاناله