کلمة المفتاح کانالهای بازاریابی / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : دیدهخانی، حسین ؛ مهرانی، هرمز ؛ بدیعی، فرناز ؛ یوسفی کمیجانی، عارفه ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»پاییز 1398 - شماره 92 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 55 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:تاپسیسفرایند تحلیل شبکهای فازیاستراتژیهای بازاریابیکانالهای بازاریابیبازاریابی چندکاناله
-
2.
مؤلف : حاتمی، کاوه ؛ خیری، بهرام ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1396، دوره سوم - شماره 4 (9 صفحة - من 128 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:کانال های توزیعکانال های بازاریابیخرده فروشی و عمده فروشی
-
3.
مؤلف : اصغری، احمدرضا ؛ آقاپور صباغی، محمد ؛
مجلة:تعاون و کشاورزی»تابستان 1395 - شماره 18 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 133 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:حاشیه بازاریابیتعاونی های تولیدکانال های بازاریابیبازاریابی
-
4.
مؤلف : کلانتری، خلیل ؛ قهرمان زاده، محمد ؛ اسدی، علی ؛
مجلة:اقتصاد کشاورزی و توسعه»زمستان 1384 - شماره 52 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 107 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیکارایی بازاریابیتعاونیهای تولید دامکانالهای بازاریابیتولیدات دامی