مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة رویش روان شناسی 5 |
مجلة مطالعات آموزشی و آموزشگاهی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
روانشناسی 5 |
علوم تربیتی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 6 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 6 |
-
1.
مؤلف : صنوبر، عباس ؛ عباسی، دکتر محمد ؛ كاتب مسؤول : قدم پور، دکتر عزت اله ؛
مجلة:رویش روان شناسی»شهریور 1402 - شماره 87 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 49 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:پذیرشانگیزه فراگیرسودمندی اراک شدهیادگیری مجازی.
-
2.
مؤلف : صنوبر، عباس ؛ عباسی، محمد ؛ كاتب مسؤول : قدم پور، دکتر عزت اله ؛
مجلة:رویش روان شناسی»تیر 1402 - شماره 85 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 33 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:اضطرابکامپیوترخودکارآمدیکامپیوترسهولتادراک شدهپذیرش یادگیری مجازی.
-
3.
مؤلف : صنوبر، عباس ؛ عباسی، محمد ؛ كاتب مسؤول : قدم پور، عزت اله ؛
مجلة:رویش روان شناسی»اردیبهشت 1402 - شماره 83 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 51 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:خودتنظیمیرضایتدرگیریپذیرشبسته آموزشیاشتیاق تحصیلییادگیری مجازی.
-
4.
مؤلف : ویسکرمی، حسنعلی ؛ صنوبر، عباس ؛ كاتب مسؤول : سلیمانی، مجید ؛
مجلة:مطالعات آموزشی و آموزشگاهی»تابستان 1400 - شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 88 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:اضطراب امتحانافت تحصیلیخودکارآمدی تحصیلیراهبردهای یادگیری خودتنظیمی
-
5.
مؤلف : صادقی، دکتر مسعود ؛ صنوبر، عباس ؛ عسگری، مرتضی ؛ كاتب مسؤول : سارانی، هادی ؛
مجلة:رویش روان شناسی»دی 1399 - شماره 55 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 67 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:نگرشهای ناکارآمد.خودکنترلیدرمان شناختی رفتاریخودبازداریکنترلنگرشسوء مصرف موادرفتاریاعتیادآزمون
-
6.
كاتب مسؤول : صنوبر، عباس ؛ مؤلف : رئیسی، الهام ؛
مجلة:رویش روان شناسی»خرداد 1397 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 37 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:موفقیت تحصیلیهدف های پیشرفتدانش آموزان دخترمعنای تحصیلیپژوهشهدف