الموضوع (عدد المقال) |
---|
اقتصاد 13 |
مدیریت 10 |
میان رشته ای 9 |
حسابداری 2 |
علوم اجتماعی 2 |
روانشناسی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 37 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 4 |
ملی 1 |
-
11.
مؤلف : فرد کاکایی، رضا ؛ کردی، مراد ؛
مؤتمر:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی»مجموعه مقالات سومین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی التصنيف ملی (9 صفحة - من 71 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية: رضایت مشتری اعتماد به برند وفاداری مشتریاقدامات پایدار بازاریابی
-
12.
كاتب مسؤول : بهاری گلی، فاطمه ؛ مؤلف : کردی، مراد ؛
مجلة:پژوهش های علوم مدیریت»زمستان 1400 - شماره 9 (11 صفحة - من 66 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:هوش تجاریسرعت بین المللی شدنچابکی تنظیم عملیاتیچابکی سرمایه بازاراطلاعات
-
13.
مؤلف : الماس زاده یاقوتی، مینا ؛ کردی، مراد ؛
مجلة:پژوهش های علوم مدیریت»زمستان 1400 - شماره 9 (11 صفحة - من 181 إلی 191 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید مجددانگیزه لذت جویانهشخص سازیشناخت احساس مشتریشناخت تجربه مشتریتیلیعات دهان به دهان الکترونیکیلذت جویانه
-
14.
كاتب مسؤول : سوری، ماریا ؛ مؤلف : کردی، مراد ؛
مجلة:پژوهش های علوم مدیریت»زمستان 1400 - شماره 9 (13 صفحة - من 96 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:فعالیت های کارآفرینیعملکرد سرمایه گذاری جدیدگرایش کارافرینی
-
15.
كاتب مسؤول : زارع خور میزی، علیرضا ؛ مؤلف : کردی، مراد ؛
مجلة:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»زمستان 1400 - شماره 9 (14 صفحة - من 86 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:حقوقیبعد اقتصادیتصویر شرکتاخلاقی و بشردوستانهارائه توصیه توسط مشتریانکمک مشتریان به همدادن بازخورد توسط مشتریانارتباط بلندمدت مشتری
-
16.
كاتب مسؤول : کردی، مراد ؛ مؤلف : چگینی، پریا ؛
مجلة:پژوهش های علوم مدیریت»پاییز 1400 - شماره 8 (11 صفحة - من 42 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:سازگاری درک محصول با تصویر برندنگرش مثبت نسبت به فضای فروشگاهاحساس لذت و ارزیابی مثبت مصرفکنندگان از فضای فروشگاهیخرج کردن
-
17.
كاتب مسؤول : الماس زاده یاقوتی، مینا ؛ مؤلف : کردی، مراد ؛
مجلة:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»پاییز 1400 - شماره 8 (13 صفحة - من 77 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید مجددانگیزه لذت جویانهشخص سازیشناخت احساس مشتریشناخت تجربه مشتریتیلیعات دهان به دهان الکترونیکیلذت جویانهتجربه مشتریخردهفروشی
-
18.
كاتب مسؤول : بهاری گلی، فاطمه ؛ مؤلف : کردی، مراد ؛
مجلة:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»پاییز 1400 - شماره 8 (13 صفحة - من 34 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:هوش تجاریسرعت بین المللی شدنچابکی تنظیم عملیاتیچابکی سرمایه بازاراطلاعات
-
19.
كاتب مسؤول : توده رنجبر، سعیده ؛ مؤلف : کردی، مراد ؛
مجلة:مطالعات نوین بانکی»پاییز 1400، دوره چهارم - شماره 12 (40 صفحة - من 7 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه اجتماعیگرایش به کارآفرینیچابکی استراتژیکنوسازی استراتژیک و ظرفیت جذب
-
20.
كاتب مسؤول : کردی، مراد ؛ مؤلف : چگینی، پریا ؛
مجلة:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»تابستان 1400 - شماره 7 (11 صفحة - من 60 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:سازگاری درک محصول با تصویر برندهزینه کردننگرش مثبت نسبت به فضای فروشگاهاحساس لذت و ارزیابی مثبت مصرفکنندگان از فضای فروشگاهی