الموضوع (عدد المقال) |
---|
علوم تربیتی 6 |
روانشناسی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 7 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 4 |
-
1.
مؤلف : گوهری اصل، احمد ؛ تهرانیان، ابوالفضل ؛ شاهورانی سمنانی، احمد ؛ كاتب مسؤول : ایرانمنش، علی ؛
مجلة:فناوری آموزش و یادگیری»زمستان 1402 - شماره 22 (17 صفحة - من 41 إلی 57 )
الکلمات المفتاحية:اثربخشیفناوری اطلاعات و ارتباطاتمعلمان ریاضیدرس ریاضیبرنامه مداخله
-
2.
مؤلف : ریاضی ماهر، مجید ؛ افشار کرمانی، مژده ؛ اژدری، پروین ؛ كاتب مسؤول : شاهورانی سمنانی، احمد ؛
مجلة:جامعه شناسی آموزش و پرورش»بهار و تابستان 1402 - شماره 19 التصنيف ب (Ministry of Science (9 صفحة - من 44 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:منطق فازیتحلیل محتواخلاصه سازی متنکتاب حسابان
-
3.
مؤلف : علی پور فتحکوهی، محمد ؛ رسولی، حمید ؛ شاهورانی سمنانی، احمد ؛ كاتب مسؤول : بهزادی، محمد حسن ؛
مجلة:آموزش و ارزشیابی»بهار 1401 - شماره 57 التصنيف B (Azad University/ISC (25 صفحة - من 152 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:یادگیریآموزش ریاضیدلفیفراترکیبعوامل موثر بر یادگیریدانشآموزانمعلمانروش دلفی
-
4.
كاتب مسؤول : شاهورانی سمنانی، احمد ؛ مؤلف : افشار کرمانی، مژده ؛ شاه امیری، فاطمه سادات ؛
مجلة:مطالعات آموزشی و آموزشگاهی»بهار 1401 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 122 إلی 143 )
الکلمات المفتاحية:انگیزشیادگیریدرس ریاضیسنجش عملکردیدانشآموزاندانشآزمونشهرستان بوشهر
-
5.
كاتب مسؤول : عقیقی بخشایش، حبیبه ؛ مؤلف : شاهورانی سمنانی، احمد ؛ مهرمحمدی، محمود ؛ علی عسگری، مجید ؛ حسینی خواه، علی ؛
مجلة:اندیشه های نوین تربیتی»پاییز 1398، دوره پانزدهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 35 إلی 59 )
الکلمات المفتاحية:آموزش ریاضینگرش دانش آموزانایران و آلماندانشآموزان پایه دهم
-
6.
مؤلف : مفاخری، شیوا ؛ شاهورانی سمنانی، احمد ؛ بهزادی، محمدحسن ؛ برهمند، علی ؛
مجلة:نوآوری های آموزشی»تابستان 1398 - شماره 70 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 127 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابیآیتمروش ارزیابی تشخیصی و شناختیعبارت جبریروش سلسله مراتبی ویژگی ها
-
7.
كاتب مسؤول : حق وردی، مجید ؛ مؤلف : شاهورانی سمنانی، احمد ؛ سیفی، محمد ؛
مجلة:مهارت های روانشناسی تربیتی»بهار 1393 - شماره 17 (8 صفحة - من 13 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:تغییر جمله بندی مفهومیتغییرجمله بندی زمینه ایمساله کلامی ریاضیحل مساله