رحیم نیا، فریبرز/ 2 مقالة
مجلة (عدد المقال) |
---|
مؤتمر همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای 1 |
مجلة مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
تربیت بدنی 1 |
مدیریت 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 2 |
-
1.
مؤلف : گودرزی، فاطمه ؛ رحیم نیا، فریبرز ؛
مؤتمر:همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای»مجموعه مقالات همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای التصنيف ملی (6 صفحة - من 1833 إلی 1838 )
الکلمات المفتاحية:به یادآوری تجربه برند نیتهای حمایتی مشارکت در فعالیتهای آینده هویتیابی برند
-
2.
كاتب مسؤول : رحیم نیا، فریبرز ؛ مؤلف : قادری، فرشاد ؛ اسلامی، قاسم ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»پاییز 1398 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 51 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندآگاهی از برندتبلیغات شفاهی الکترونیکیبازاریابی از طریق رسانههای اجتماعی