الموضوع (عدد المقال) |
---|
علوم تربیتی 41 |
روانشناسی 16 |
میان رشته ای 13 |
حوزه سلامت 6 |
علوم اجتماعی 3 |
اخلاق 1 |
فلسفه و کلام 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 81 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 41 |
ب 7 |
الف 4 |
ج 4 |
ملی 1 |
-
1.
مؤلف : طالبی، سوسن ؛ فردانش، هاشم ؛ كاتب مسؤول : نیلی احمد آبادی، محمد رضا ؛
مجلة:فناوری آموزش و یادگیری»پاییز 1402 - شماره 21 (25 صفحة - من 11 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:مفهوم پردازیتفکر طراحیحل خلاق مسئلهتفکر طراحی در آموزشیادگیرندهمحوری
-
2.
كاتب مسؤول : امانی، حسین ؛ مؤلف : مطلبی نژاد، علیرضا ؛ فردانش، هاشم ؛
مجلة:فناوری آموزش و یادگیری»تابستان 1402 - شماره 20 (21 صفحة - من 83 إلی 103 )
الکلمات المفتاحية:انگیزهیادگیرییادگیری مبتنی بر بازییادگیری سیاریادگیری مبتنی بر بازی تلفن همراه
-
3.
مؤلف : شاهعلی زاده، محمد ؛ فردانش، هاشم ؛ طلایی، ابراهیم ؛ كاتب مسؤول : حاتمی، جواد ؛
مجلة:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»فروردین و اردیبهشت 1402، دوره شانزدهم - شماره 1 ISC (12 صفحة - من 59 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:آموزشآموزش عالیاعضای هیئت علمی
-
4.
كاتب مسؤول : خلیفه، قدر ت اله ؛ مؤلف : فردانش، هاشم ؛ حاتمی، جواد ؛ طلایی، ابراهیم ؛
مجلة:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»مرداد و شهریور 1401، دوره پانزدهم - شماره 3 ISC (9 صفحة - من 208 إلی 216 )
الکلمات المفتاحية:مولفه ها و راهبردهای الگوی طراحیمهارتهای یادگیری سطح بالایادگیری همیارانهمحیط یادگیری برخط
-
5.
كاتب مسؤول : زاهدیان، مرجان ؛ مؤلف : فردانش، هاشم ؛ حاتمی، جواد ؛ تقی پور، کیومرث ؛
مجلة:آموزش و توسعه منابع انسانی»بهار 1401- شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 85 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:کاراییبهبود عملکردپشتیبا نی عملکردنظام پشتیبا نی عملکرد الکترو نیکی
-
6.
مؤلف : بیات، محسن ؛ حاتمی، جواد ؛ طلایی، دکتر ابراهیم ؛ كاتب مسؤول : فردانش، هاشم ؛
مجلة:علوم تربیتی»پاییز و زمستان 1400، شماره 113 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 59 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:واژه های کلیدی: مهارت های تصمیم گیریاستدلال ورزی همیارانهپیش آموزشاسکریپتتصمیمگیریدانشآموزان
-
7.
مؤلف : بیات، محسن ؛ حاتمی، جواد ؛ طلایی، ابراهیم ؛ كاتب مسؤول : فردانش، هاشم ؛
مجلة:پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی»بهار 1400 - شماره 32 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 31 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:الگوسازیمربیگریمهارتهای تصمیمگیریمحیط یادگیری مبتنی بر مباحثه
-
8.
كاتب مسؤول : طوفانی نژاد، احسان ؛ مؤلف : فردانش، هاشم ؛
مجلة:پژوهش در نظام های آموزشی»پاییز 1399 - شماره 50 ISC (16 صفحة - من 127 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:آموزش عالیطراحی آموزشیآموزش فناوری اطلاعاترویکرد عملگرانظریه حداقلیدانشجویانآزمونآزمایشپژوهش
-
9.
مؤلف : قاسمی، مریم ؛ حاتمی، دکتر جواد ؛ احمدی، دکتر سلیمان ؛ كاتب مسؤول : فردانش، دکتر هاشم ؛
مجلة:نظریه و عمل در برنامه درسی»بهار و تابستان 1399، سال هشتم - شماره 15 التصنيف ب (Ministry of Science (34 صفحة - من 277 إلی 310 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلییادگیری الکترونیکیانگیزهآموزش پزشکیتکنولوژی آموزشیپارادیم سومپارادیم چهارمرضایت.
-
10.
مؤلف : دهقان زاده، حجت ؛ فردانش، هاشم ؛ حاتمی، جواد ؛ طلایی، ابراهیم ؛
مجلة:مطالعات آموزش و یادگیری»بهار و تابستان 1399 - شماره 78 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 277 إلی 295 )
الکلمات المفتاحية:آموزش زبان انگلیسیمحیط الکترونیکیدرگیری تحصیلیبازی وارسازی