مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت برند 2 |
مجلة علوم مدیریت ایران 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 3 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 3 |
-
1.
كاتب مسؤول : ناصحی فر، وحید ؛ مؤلف : لاری، مهناز ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1402 - شماره 34 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 13 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:مشتریان صنعتیمقاومت مشتریمدیریت مشتریان مقاومهـامشـتریانمشـتریبـابـهمقاومـت مشـتریانمقاومــت مشــتریانهــا
-
2.
مؤلف : محمدیان، محمود ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ لاری، مهناز ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»تابستان 1399 - شماره 58 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 55 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:رفتار خریدقصد خریدبرند لوکسنظریه تجزیه یافته رفتار برنامه ریزی شدهحمایت از کالای ایرانیرفتاربرندهای لوکسمصرفکنندگانکنترل رفتاری ادراکشدهنگرش
-
3.
كاتب مسؤول : محمدیان، محمود ؛ مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ لاری، مهناز ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1397 - شماره 15 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (44 صفحة - من 3 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدبرند لوکسحفظ وجههنظریه رفتار برنامهریزیشدهانطباق با گروهبـابـههـا