مجلة (عدد المقال) |
---|
مؤتمر همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای 2 |
مجلة مطالعات رفتار مصرف کننده 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 3 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 3 |
-
1.
مؤلف : قناعت، نگار ؛ کفاشپور، آذر ؛ كاتب مسؤول : رحیم نیا، فریبرز ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1401، دوره نهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 173 إلی 191 )
الکلمات المفتاحية:قصد رفتاری مصرفکنندگانمحتوای پیشبرد فروشتصویر برندمحتوای تبلیغاتمصرفکنندگانرسانههای اجتماعیمدیران
-
2.
مؤلف : قناعت، نگار ؛
مؤتمر:همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای»مجموعه مقالات همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای التصنيف ملی (8 صفحة - من 2902 إلی 2909 )
-
3.
بررسی تاثیر محتوای تبلیغات رسانه های اجتماعی بر قصد رفتاری مصرف کنندگان با نقش میانجی گری تصویر برند
مؤلف : قناعت، نگار ؛ رحیم نیا، فریبرز ؛ کفاشپور، آذر ؛
مؤتمر:همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای»مجموعه مقالات همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای التصنيف ملی (8 صفحة - من 2894 إلی 2901 )