مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت توسعه و تحول 2 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 2 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 2 |
-
1.
كاتب مسؤول : ارشاد، سحر ؛ مؤلف : جریده، نازنین ؛ بدیع زاده، علی ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1395 - شماره 27 (ویژه نامه) (10 صفحة - من 75 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتمشتریگراییرضایت و وفاداری مشتریخدمتگراییفروشگاه هایپراستار
-
2.
كاتب مسؤول : بدیع زاده، علی ؛ مؤلف : ارشاد، سحر ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»تابستان 1395 - شماره 25 (8 صفحة - من 71 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:استراتژیتجارت الکترونیکشرکت های کوچک و متوسطصنایع غذایی استان قزوین