کلمة المفتاح فروشگاه هایپراستار / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : خسروی، مریم ؛ غریب نواز، نادر ؛ احمدی، محمد ؛ كاتب مسؤول : فریدچهر، الهام ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر 1403 - شماره 125 ، ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 74 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:رویکرد آمیختهروش داده بنیادتصویر ذهنی مشتریانفروشگاههایپراستارارزش ویژه برند
-
2.
كاتب مسؤول : ارشاد، سحر ؛ مؤلف : جریده، نازنین ؛ بدیع زاده، علی ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1395 - شماره 27 (ویژه نامه) (10 صفحة - من 75 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتمشتریگراییرضایت و وفاداری مشتریخدمتگراییفروشگاه هایپراستار
-
3.
مؤلف : حسین زاده شهری، معصومه ؛ خسروی، مریم ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1392، دوره پنجم - شماره 3 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 39 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریهایپراستارتصویر فروشگاهقصد حمایتفروشگاهفروشگاه هایپراستارفروشـگاه
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت توسعه و تحول 1 |
مجلة بررسی های بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)