-
1.
مؤلف : راغبی، محمد ؛ كاتب مسؤول : یزدانی، ناصر ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1401 - شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 51 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه رابطه ایجهتگیری بازارجهتگیری یادگیریجهتگیری کارآفرینیتمرکز استراتژیکشرکتهای خانوادگی و غیرخانوادگی
-
2.
مؤلف : یزدانی، ناصر ؛ راغبی، محمد ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هشتمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (13 صفحة - من 605 إلی 617 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کننده تبلیغات اینترنتی تبلیغات بنری تبلیغات کلیکی تبلیغات سنتیتبلیغاتمشتریاطلاعاتبازارمحصولبازاریابی