پوراشرف، یاسان الله/ 12 مقالة
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 8 |
علوم تربیتی 1 |
علوم اجتماعی 1 |
اقتصاد 1 |
میان رشته ای 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 12 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 6 |
ب 2 |
عالمي 1 |
ج 1 |
الف 1 |
-
1.
كاتب مسؤول : زینی وند، زهرا ؛ مؤلف : پوراشرف، یاسان الله ؛ طولابی، زنیب ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»زمستان 1400 - شماره 8 ، ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 1 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتتمایل به خریدمصرفکنندهسرمایهروانشناختیکارآفرینانه
-
2.
مؤلف : زرینی، مریم ؛ خدادادی، باران ؛ طولابی، زینب ؛ پوراشرف، یاسان الله ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت ، عالمي (13 صفحة - من 985 إلی 997 )
الکلمات المفتاحية:خدمات دانشگاه مهارت های ارائه خدمات به مشتریان عملکردمشتری
-
3.
مؤلف : پوراشرف، یاسان الله ؛ محمدی، اسفندیار ؛ كاتب مسؤول : رخیده، محمد رضا ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1399- شماره 102 ، ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 93 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:کلیدواژه: توانمندسازیمدلسازی ساختاری تفسیریشرکتهای کوچک و متوسط
-
4.
مؤلف : فاضلی، فریبا ؛ پور اشرف، یاسان الله ؛ كاتب مسؤول : طولابی، زینب ؛
مجلة:برنامه ریزی رفاه و توسعه اجتماعی»تابستان 1398 - شماره 39 ، ج (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 29 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:چالشکارآفرینی اجتماعیفعالیت استراتژیک
-
5.
مؤلف : محمدی، اسفندیار ؛ مرادی، صدیقه ؛ شیری، قاسمعلی ؛ پوراشرف، یاسان الله ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1397، دوره دهم - شماره 2 ، الف (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 441 إلی 460 )
الکلمات المفتاحية:منفعتارزشویژگیتکنیک نردبانیزنجیره وسیله ـ هدفلوازم آرایشیرنگ مومصرفمحصولهـاپژوهشبـه
-
6.
كاتب مسؤول : مطهری نژاد، فاطمه ؛ مؤلف : صمدی، سعید ؛ طولابی، زینب ؛ پوراشرف، یاسان الله ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1393، سال نهم - شماره 23 (21 صفحة - من 127 إلی 147 )
الکلمات المفتاحية:Brand experience; Brand satisfaction; Brand trust; Brand love; Brand commitment; Brand loyalty
-
7.
مؤلف : صمدی، سعید ؛ مطهری نژاد، فاطمه ؛ پوراشرف، یاسان الله ؛ طولابی، زینب ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»تابستان 1393 - شماره 114 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 67 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتوفاداریبازاریابی رابطه مندکیفیت رابطهبیمهوفاداری مشتریوفاداری مشتریانپیوند
-
8.
مؤلف : پوراشرف، یاسان الله ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1393، دوره ششم - شماره 1 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:صادراتتوسعه صادراتموانع صادراتموانعبازار
-
9.
مؤلف : دهقانی سلطانی، مهدی ؛ محمدی، اسفندیار ؛ پوراشرف، یاسان الله ؛ سایه میری، کورش ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1392، دوره پنجم - شماره 1 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 85 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:توسعه برندتصوير برندارزﻳﺎﺑﻲ ﻧﮕﺮش ﻣﺼﺮفﻛﻨﻨﺪهارزش وﻳﮋه ﺑﺮﻧﺪ
-
10.
مؤلف : سرلک، محمد علی ؛ ویسه، صیدمهدی ؛ پوراشرف، یاسان الله ؛ مهدیزاده، حسین ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»زمستان 1391 - شماره 18 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 5 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:معنویتآموزش عالیسازمانسازمان معنویت گرا