الموضوع (عدد المقال) |
---|
روانشناسی 56 |
علوم تربیتی 44 |
حوزه سلامت 9 |
میان رشته ای 8 |
علوم اجتماعی 5 |
مدیریت 2 |
تربیت بدنی 1 |
علوم سیاسی 1 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 1 |
علوم قرآن و حدیث 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 127 |
English 1 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 37 |
العلمية - البحثية 37 |
الف 7 |
د 3 |
ج 2 |
-
21.
كاتب مسؤول : افراخته، سقا ؛ مؤلف : اسدزاده، حسن ؛ کرمی، ابوالفضل ؛
مجلة:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»بهمن و اسفند 1400، دوره چهاردهم - شماره 6 ISC (14 صفحة - من 373 إلی 386 )
الکلمات المفتاحية:رویکردهاآموزش سازمانیسازنده گراییفرادیدگاه برنامه درسینظریه های یادگیری مغز محور.
-
22.
مؤلف : صفاری بیدهندی، سمیه ؛ فرخی، نورعلی ؛ درتاج، فریبرز ؛ كاتب مسؤول : اسدزاده، حسن ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی روان شناختی»زمستان 1400، سال دوازدهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 327 إلی 344 )
الکلمات المفتاحية:نشاط ذهنیتابآوری تحصیلیدانشآموزانآموزش خودشفقتیشفقت
-
23.
مؤلف : واله، مونا ؛ اسدزاده، حسن ؛ كاتب مسؤول : شکری، امید ؛
مجلة:آموزش و ارزشیابی»پاییز 1400 - شماره 55 التصنيف A+ (Azad University/ISC (33 صفحة - من 114 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:خوشبینی تحصیلی معلمهیجانات معلمتعامل معلم ـ دانشآموزتوانمندسازی روانشناختی معلممعلمانهیجاناتروانیتوانمندسازی روانیحرفهای
-
24.
مؤلف : کاظم زاده، محمد ؛ معاضدیان، آمنه ؛ کرمی، ابوالفضل ؛ كاتب مسؤول : اسدزاده، حسن ؛
مجلة:خانواده درمانی کاربردی»پاییز 1400، دوره دوم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:ویژگیهای شخصیتیرضایت از زندگیتحمل ابهاممهارت حل مسألهنظمجویی هیجانیمهارت حل مسئلهنظمجویی هیجانیپرسشنامهویژگیهای شخصیتینظمجویی شناختی هیجانروان
-
25.
كاتب مسؤول : مجتبی زاده، محمد ؛ مؤلف : اسدزاده، حسن ؛ کریمی، یوسف ؛ دلاور، علی ؛
مجلة:مهارت های روانشناسی تربیتی»بهار 1400 - شماره 45 التصنيف C (Azad University (16 صفحة - من 59 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:اضطرابپیشرفت تحصیلیمدرسهدانش آموزحافظه فعال
-
26.
مؤلف : صفاری بیدهندی، سمیه ؛ فرخی، نورعلی ؛ درتاج، فریبرز ؛ كاتب مسؤول : اسدزاده، حسن ؛
مجلة:روان شناسی تحلیلی شناختی»بهار 1400 - شماره 44 التصنيف B (Azad University (13 صفحة - من 27 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:نشاط ذهنیتابآوری تحصیلیآموزش مبتنی بر تئوری انتخاب
-
27.
مؤلف : زاهد، سعیده ؛ اسدزاده، حسن ؛ کدیور، پروین ؛ فرخی، نورعلی ؛ كاتب مسؤول : درتاج، فریبرز ؛
مجلة:مطالعات آموزش و یادگیری»بهار و تابستان 1400 - شماره 80 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 141 إلی 162 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری خودتنظیمانواع بار شناختیصحت تنظیمصحت نظارتمحرک نشانهای فراشناختی و هیجانیهیجانینظارتتنظیمدانشآموزاناطلاعات
-
28.
مؤلف : رسولی، خدیجه ؛ اسدزاده، حسن ؛ كاتب مسؤول : احقر، قدسی ؛
مجلة:توسعه آموزش جندی شاپور اهواز»زمستان1399،دوره یازدهم- شماره 4 (8 صفحة - من 984 إلی 991 )
الکلمات المفتاحية:خودراهبریآموزش راهبردهای یادگیریسازمان نهضت سوادآموزیآموزشاطلاعات
-
29.
مؤلف : محبی، معصومه ؛ فرخی، نورعلی ؛ كاتب مسؤول : اسدزاده، حسن ؛
مجلة:روانشناسی و روانپزشکی شناخت»مرداد و شهریور 1399، سال هفتم - شماره 3 ISC (15 صفحة - من 151 إلی 165 )
الکلمات المفتاحية:اعتیاد به اینترنتکارکردهای اجراییناگویی هیجانیمشکلات بین فردی
-
30.
كاتب مسؤول : اسدزاده، حسن ؛
مجلة:تدریس پژوهی»تابستان 1399 - شماره 20 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 147 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد انتظاریعملکرد عینیالگوی تدریسارزیابی استادتدریسدانشجویاناستادارزیابیمعلمآزمونپژوهش