مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری 1 |
مجلة مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند 1 |
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 3 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 3 |
-
1.
كاتب مسؤول : اکبری، مهسا ؛ مؤلف : بیگدلی، مصطفی ؛ چارستاد، پروانه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»زمستان 1402 - شماره 46 التصنيف الف (Ministry of Science (25 صفحة - من 302 إلی 326 )
الکلمات المفتاحية:درگیری شناختیدرگیری مشتریبازی کاریدرگیری اجتماعیدرگیری احساسی
-
2.
كاتب مسؤول : گلستانه، محمدحسن ؛ مؤلف : حسینی، میرزاحسن ؛ اکبری، مهسا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1400 - شماره 83 (جلد دهم) (18 صفحة - من 1696 إلی 1713 )
الکلمات المفتاحية:سهم بازارارزش برندشرکت بیمه البرزتحول دیجیتالارزشفناوریمشتری
-
3.
مؤلف : دارایی، ایوب ؛ موسوی کاشی، زهره ؛ كاتب مسؤول : اکبری، مهسا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1400 - شماره 42 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 45 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برند سبزبسته بندی سبزاعتماد سبزوابستگی برند سبزنگرش برند سبزبرند سبزمشتریاناطلاعاتپژوهشمحصولات