مجلة (عدد المقال) |
---|
مؤتمر کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی 5 |
مؤتمر همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
میان رشته ای 5 |
مدیریت 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 6 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
عالمي 6 |
-
1.
مؤلف : صادقیان، سید حمیدرضا ؛ صادقي، احمدرضا ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات سیزدهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (6 صفحة - من 5602 إلی 5607 )
الکلمات المفتاحية:TOPSISمکان یابیSAWحفر چاهنواحی شهرستان سرخون
-
2.
مؤلف : صادقیان، سید حمیدرضا ؛ صادقیان، سید محسن ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی التصنيف عالمي (9 صفحة - من 2276 إلی 2284 )
الکلمات المفتاحية:بهره وری کارکنان دانشی محیط فیزیکی و برنامه ریزی خود مدیریتی
-
3.
مؤلف : صادقیان، سید حمیدرضا ؛ مهدیئی ملایری، حمید ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی التصنيف عالمي (10 صفحة - من 2302 إلی 2311 )
الکلمات المفتاحية:زنجیره تامین لارج دلفی فازی دیمتل فازی فرآیند تحلیل شبکه فازی
-
4.
مؤلف : صادقیان، سید حمیدرضا ؛ میرزائیان، حسنعلی ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی التصنيف عالمي (10 صفحة - من 2292 إلی 2301 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل پوششی داده ها مجمعه وزن های مشترک روش اورسته رتبه بندی واحد های تصمیم گیرنده
-
5.
مؤلف : صادقیان، سید حمیدرضا ؛ پورپیرعلی، احسان ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی التصنيف عالمي (13 صفحة - من 2312 إلی 2324 )
الکلمات المفتاحية:تولید مجدد عملکرد دیمتل فازی قطعات خودرو
-
6.
مؤلف : صادقیان، سید حمیدرضا ؛ طهماسبی، ابوالفضل ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی التصنيف عالمي (7 صفحة - من 2285 إلی 2291 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل اهمیت-عملکردنوآوری خدمات کیفیت خدمات مدیریت کیفیت فراگیر سطح ارتباط با مشتری