کلمة المفتاح اثربخشی تبلیغات / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة کاوش های مدیریت بازرگانی 4
-
1.
مؤلف : نصیری، سپیده ؛ سماک نژآد، نگار ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ كاتب مسؤول : کیماسی، مسعود ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 20 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 283 إلی 307 )
الکلمات المفتاحية:اثربخشی تبلیغاتکمپینهای تبلیغاتیمنبع انسانی پیام
-
2.
مؤلف : شفیعی نیکابادی، محسن ؛ زارعی، علی اصغر ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1396 - شماره 17 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 149 إلی 173 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتشبکههای الکترونیک اجتماعیمدل تبلیغاتیمدلسازی معادلاتساختاریاطلاعاتکاربراناثربخشی تبلیغاتپژوهشتبلیغات موبایلی
-
3.
مؤلف : فیض، داود ؛ عارفی، امین ؛ کهیاری حقیقت، امین ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1395 - شماره 16 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 185 إلی 209 )
الکلمات المفتاحية:آشناییجذابیتاثربخشی تبلیغاتافراد مشهوردوست داشتنی بودنمشابهت فرد مشهور و مخاطبتبلیغاتپژوهش
-
4.
مؤلف : صنایعی، علی ؛ محمدشفیعی، مجید ؛ امینی ولاشانی، مائده ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1395 - شماره 15 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 185 إلی 210 )
الکلمات المفتاحية:مدل آیدای ارتقاءیافتهدرگیری ذهنی مخاطبتبلیغاتاثربخشی تبلیغاتپژوهش
-
5.
مؤلف : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ یزدانی، ناصر ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1390 - شماره 6 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 150 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:مدل راهبردی تبلیغات الکترونیکاثر بخشی تبلیغاتمدل های تبلیغات