کلمة المفتاح ادراک دانشجویان / (8 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : فتاحی، محمد ؛ كاتب مسؤول : دهقانی، مرضیه ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی روان شناختی»زمستان 1400، سال دوازدهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 139 إلی 174 )
الکلمات المفتاحية:ادراک دانشجویانافکار مزاحممدیریت افکارکنترل افکارمدیرت ذهندانشجویانمضمونپژوهشذهنکنترلتمرکز
-
2.
مؤلف : فدوی رودسری، ازاده ؛ خدایی، ابراهیم ؛ مقدمزاده، علی ؛ جوادیپور، محمد ؛ كاتب مسؤول : صالحی، کیوان ؛
مجلة:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»بهمن و اسفند 1399، دوره سیزدهم - شماره 6 ISC (10 صفحة - من 640 إلی 649 )
الکلمات المفتاحية:کارآفرینیافت تحصیلیادراک دانشجویان
-
3.
مؤلف : یحیوی، طاهر ؛ كاتب مسؤول : نامور، یوسف ؛
مجلة:توسعه آموزش جندی شاپور اهواز»پاییز 1399، دوره یازدهم - شماره 3 (9 صفحة - من 521 إلی 529 )
الکلمات المفتاحية:محیط آموزشیمحیط یادگیریادراک دانشجویاندانشگاه محقق اردبیلیدانشجویاندیدگاه دانشجویان
-
4.
مؤلف : شمسایی، مریم ؛ محمودی، عبدالرضا ؛ محمودی، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات معرفتی در دانشگاه اسلامی»تابستان 1397، سال بیست و دوم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 261 إلی 270 )
الکلمات المفتاحية:محیط یادگیریدروس معارف اسلامیادراک دانشجویانپرسشنام? DREEM
-
5.
مؤلف : کوثری، مسعود ؛ خوشنام، مژگان ؛
مجلة:پژوهش در نظام های آموزشی»پاییز 1396 - شماره 38 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 171 إلی 193 )
الکلمات المفتاحية:پدیدارشناسیادراک دانشجویانانتظار از دانشگاهمعنای دانشگاه
-
6.
مؤلف : طاطاری، یونس ؛ مهرام، بهروز ؛ کارشکی، حسین ؛
مجلة:پژوهش های کیفی در برنامه ریزی درسی»بهار 1396- شماره 6 (14 صفحة - من 113 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:ادراک دانشجویانمولفههای برنامه درسیارزیابی وضعیت
-
7.
مؤلف : رستگار، عباس علی ؛ محمدی حسینی، سید احمد ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛
مجلة:پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی»بهار 1394 - شماره 75 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 83 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:دانشگاهاﻳﺮانکيفيت تدريسافزايش عملکردتصوير برندکيفيت آموزشیIran ارزشيابي تدريستجربه دوره آموزشيپايايي و روايي سازهادراک دانشجوياندانشجویاننگرش دانشجویان
-
8.
مؤلف : جعفری، سکینه ؛ امین بیدختی، علی اکبر ؛ محمدی، مهدی ؛
مجلة:پژوهش های برنامه درسی»بهار و تابستان 1394 ، دوره پنجم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 89 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابیادراک دانشجویانجهانیشدن آموزش عالیکیفیت فرآیندهای یاددهی- یادگیری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- ب (2 مقالة)
- ج (1 مقالة)