کلمة المفتاح ارزش بلندمدت مشتری (CLV) / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : صفری کهره، محمد ؛ خدادادحسینی، سید حمید ؛ آذر، عادل ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1393، دوره هجدهم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 87 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)ارزش بلندمدت مشتری (CLV)بازاریابی ارتباطی (RM)مدیریت سودآوری مشتریانبخشبندی مشتریمشتریمشتریانCLVارزش بلندمدت مشتریانبانکمشـتری