کلمة المفتاح ارزش درکشده توسط مشتری / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : استوان، نیما ؛ محمدی اسکویی، عذرا ؛ خلیلی نصر، آرش ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات سومین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی (19 صفحة - من 718 إلی 736 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریشخصیت برندمشارکت مشتریارزش درک شده توسط مشتریمسئولیتپذیری اجتماعی تاثیرگذار بر عملکرد سازمان
-
2.
مؤلف : حقیقی نسب، منیژه ؛ اسلامی، رویا ؛ داورپناه کیاسرائی، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1395 - شماره 7 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 149 إلی 180 )
الکلمات المفتاحية:ارزش برتررفتار خریدساختمان لوکسارزش لذتگرایانهارزش نمادینارزش هزینهایارزش درکشده توسط مشتری