کلمة المفتاح ارزش های مصرف کننده / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : قلی پور سلیمانی، علی ؛ علیزاده، فیروزه ؛ كاتب مسؤول : عالم طلب پشتیری، سیده سعیده ؛
مجلة:پژوهش های روانشناختی در مدیریت»بهار و تابستان 1398- شماره 8 (25 صفحة - من 133 إلی 157 )
الکلمات المفتاحية:محصولات سبزاعتمادارزش های مصرفکنندهنگرانی های زیستمحیطی
-
2.
مؤلف : الحسینی المدرسی، سید مهدی ؛ محمدی، فاطمه ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1395 - شماره 15 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 59 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:خرید برخطرفتار مصرف کننده اینترنتیارزش های مصرف کنندهخرید اینترنتیاطلاعاتمصرفکنندهمشتریارزشامنیت