کلمة المفتاح ارزش ویژه برند مقصد گردشگری / (11 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
مؤلف : ایمانی خوشخو، محمد حسین ؛ ایوبی یزدی، حمید ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1389 - شماره 13 ISC (26 صفحة - من 113 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:شهر یزدکیفیت ادراک شدهارزش ویژه برند مقصد گردشگریآگاهی از برندوفاداری به برندتصویر ذهنی برند
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (3 مقالة)
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)