کلمة المفتاح استراتژي هاي قيمت گذاري / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : خلیل نژاد، شهرام ؛ مؤلف : قنبری، میلاد ؛ رضائیان آستانه، محدثه ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1399، دوره جدید - شماره 43 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 98 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:بازیوارسازیپلتفرمکیفیت تجربه کاربریاستراتژیهای قیمتگذاریبازیوارسازیقیمتمدل کسب و کار پلتفرمی
-
2.
مؤلف : رضوانی، حمید رضا ؛ طالب نژاد، عاطفه ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1389 - دوره جدید - شماره 42 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 2 إلی 11 )
الکلمات المفتاحية:چرخه عمر محصولنقاط مرجع استراتژيك بازاريابياستراتژي هاي قيمت گذاريقیمتاستراتژیقیمتگذاریبازارمشتری