کلمة المفتاح آمیختۀ بازاریابی الکترونیک / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : رجوعی، مرتضی ؛ عزت زاده، مستوره ؛ سعیدی، سمیه ؛
مجلة:تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی»تابستان 1394، سال چهل و نهم - شماره 2 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 255 إلی 276 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی اینترنتیآمیختۀ بازاریابی الکترونیکفروش کتابهای الکترونیککتاب الکترونیکناشر الکترونیکالکترونیکاینترنتیبازارفروش کتابکتابمشتریتارنما
-
2.
مؤلف : بیگی، محمد ؛ علايی، سوسن ؛ صلح جو، نیلوفر ؛ كاتب مسؤول : قیومی، عباسعلی ؛
مجلة:مدیریت فرهنگی»تابستان 1400 - شماره 52 ، B (Azad University (17 صفحة - من 107 إلی 123 )
الکلمات المفتاحية:موسیقیبازاریابی اینترنتیآمیخته بازاریابی الکترونیکمحصولات موسیقیاییبازاریابی موسیقی
-
3.
مؤلف : مولایی، بابک ؛ حاجی علی اکبری، فیروزه ؛ كاتب مسؤول : زمانی مقدم، افسانه ؛
مجلة:آینده پژوهی مدیریت»تابستان 1401- شماره 129 ، A (Azad University (23 صفحة - من 1 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابی الکترونیکبازایابی الکترونیکیصنایع تبدیلی آیندهبازاریابی الکترونیکی صنایع تبدیلی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة آینده پژوهی مدیریت 1 |
مجلة مدیریت فرهنگی 1 |
مجلة تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)