کلمة المفتاح اینفلوئنسر مارکتینگ / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : چگینی، نرگس ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1400 - شماره 63 (جلد دوم) (12 صفحة - من 31 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:اینفلوئنسر مارکتینگشبکه اجتماعی اینستاگراممدیریت بازاریابیویژگی های شخصیتی
-
2.
مؤلف : برمر، نیما ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت التصنيف عالمي (14 صفحة - من 1537 إلی 1550 )
الکلمات المفتاحية: قصد خرید اینفلوئنسرمارکتینگبازاریابی شبکههای اجتماعی شبکه اجتماعی اینستاگرام تصویربرند
-
3.
مؤلف : طارانی، سهند ؛ طارانی، سپهر ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت»مجموعه مقالات اولین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت التصنيف ملی (17 صفحة - من 181 إلی 197 )
الکلمات المفتاحية:شبکه های اجتماعی اینستاگرام بلاگر غذا اینفلوئنسرمارکتینگ نگرش و رفتار کاربران
-
4.
مؤلف : جهانشاهی، پیمان ؛ شهرابی، بهزاد ؛ كاتب مسؤول : رحیم پور، امیر ؛
مجلة:رسانه های دیداری و شنیداری»پاییز 1401 - شماره 43 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 35 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیصنعت نشراینفلوئنسر مارکتینگرویکرد نتنوگرافی
-
5.
مؤلف : جهانشاهی، پیمان ؛ شهرابی، بهزاد ؛ كاتب مسؤول : رحیم پور، امیر ؛
مجلة:جامعه، فرهنگ و رسانه»زمستان 1401 - شماره 45 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 45 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:اینفلوئنسر مارکتینگرویکرد نتنوگرافیرسانه اجتماعی اینستاگراماینفلوئنسراینستاگراماینفلوئنسرهاکاربرانبازاریابیمخاطبانتبلیغاتنتنوگرافی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (2 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)
- مؤتمر ملی (1 مقالة)