کلمة المفتاح بازاریابی اجتماعی / (80 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
41.
كاتب مسؤول : جعفری هفتخوانی، نادر ؛ مؤلف : محسنی، حسنعلی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1399 - شماره 36 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 39 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:تغییر رفتاررفتار مصرفکنندهبازاریابی اجتماعیکالای ملّیصنعت پوشاک ایرانیصنعت پوشاکبازارپوشاک داخلیتولید
-
42.
كاتب مسؤول : ساعتی، امامعلی ؛ مؤلف : پرویز، محمدنظیر ؛ شاکریان، حامد ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1399، دوره جدید - شماره 37 (14 صفحة - من 73 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:تعریفالکلتنباکوبازاریابی اجتماعیبازاریابی انتقادی
-
43.
مؤلف : رضایی، منوچهر ؛ درودی، هما ؛ حاج علیاکبری، فیروزه ؛ محمدی، نبی اله ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»تابستان 1399 - شماره 10 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 1435 إلی 1445 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی اجتماعیداده بنیادبازاریابی سلامتدرمان و آموزش پزشکی ایرانکدوزارت بهداشتکدگذاری باز
-
44.
مؤلف : روشن، سیدعلیقلی ؛ رشیدی، محبوبه ؛ كاتب مسؤول : شاه پوری، حسین ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»پاییز 1399 - شماره 3 ISC (16 صفحة - من 209 إلی 224 )
الکلمات المفتاحية:محصولﺗﺒﻠﯿﻐﺎتﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽﭘﯿﺸﺒﺮد ﻓﺮوشﺗﺮوﯾﺞ ﻣﺤﺼﻮلﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﻣﺸﺘﺮی
-
45.
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی التصنيف عالمي (15 صفحة - من 238 إلی 252 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی اجتماعی گردشگری سلامت هوشمندی کسب و کار الکترونیکی
-
46.
مؤلف : بیاتی، پروانه ؛
مجلة:رهیافت پیشگیری»زمستان 1399- شماره 12 (26 صفحة - من 37 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیقاچاق کالاپیشگیریبازاریابی اجتماعیآمیخته بازاریابی اجتماعی
-
47.
مؤلف : موسوی نقابی، سید مجتبی ؛ انوشه، مرتضی ؛
مجلة:اقتصاد اسلامی»بهار 1400 - شماره 81 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 127 إلی 156 )
الکلمات المفتاحية:مصرفاقتصاد مقاومتیبازاریابی اجتماعیکالای داخلیتولید
-
48.
مؤلف : عرب پور، امیرحسین ؛
مجلة:مجلس و راهبرد»تابستان 1400 - شماره 106 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 99 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:مشارکتتغییر رفتارحکمرانیبازاریابی اجتماعیحکمرانی آبرفتار مصرفی آب
-
49.
مؤلف : صايب نیا، سمیه ؛ اسماعیلی، مهدی ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان»تابستان 1400 - شماره 2 (10 صفحة - من 1 إلی 10 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری برندﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽﭘﺎﯾﺪاری ﺑﺮﻧﺪﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﺑﺎﻧﮏ ﺳﭙﻪ
-
50.
مؤلف : میرزایی، زینب ؛ نایب زاده، شهناز ؛ حاتمی نسب، سیدحسن ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»تابستان 1400 - شماره 62 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 55 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:مالیاتبازاریابی اجتماعیخوداظهاریآمیخته بازاریابی اجتماعیپرداخت داوطلبانه مالیاتآمیخته بازاریابیبـهبـا
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (21 مقالة)
- علمی-پژوهشی (13 مقالة)
- الف (5 مقالة)
- بین المللی (3 مقالة)
- A (2 مقالة)
- B (2 مقالة)
- A+ (2 مقالة)
- ملی (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)