کلمة المفتاح بازاریابی احساسی / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : پورسلیمی، مجتبی ؛ كاتب مسؤول : امیدی، انوش ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1396، سال دوازدهم - شماره 35 التصنيف C (Azad University (14 صفحة - من 97 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به نام تجاریسودآوری سازمانیقابلیتهای دینامیکبازاریابی احساسی
-
2.
مؤلف : خلیلی مقدم، مریم ؛ سلطانی، مرتضی ؛ یزدانی، حمید رضا ؛ خنیفر، حسین ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1397، دوره دهم - شماره 2 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 325 إلی 348 )
الکلمات المفتاحية:پدیدارشناسیرفتار مصرفکنندهتجربه خریدبازاریابی احساسیخرید احساسیاحساساتکالای بادوامخریـدبـهشناخت
-
3.
مؤلف : جمشیدی، داریوش ؛ محبی، مجید ؛ روستا، علیرضا ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»فروردین 1402، دوره چهارم - شماره 1 (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیتحقیق کیفیوفاداریگراندد تئوریبازاریابی احساسیاطلس تی ایرستورانمشتریحسمدلمشتریانطراحیمصاحبه
-
4.
مؤلف : هداوند، مجتبی ؛ عبادی، علی ؛ بیدی، فریدون ؛ حسینی، احسان ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی التصنيف عالمي (21 صفحة - من 800 إلی 820 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی احساسییوتیوبربازاریابی اینفلوئنسر هامحتوای ویدیوییمتعلقات برند
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- الف (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)