کلمة المفتاح بازاریابی مشارکت مشتری / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : وهاب زاده، فهیمه ؛ بافنده زنده، علیرضا ؛ تقی زاده، هوشنگ ؛ كاتب مسؤول : عالی، صمد ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1399 - شماره 49 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (37 صفحة - من 255 إلی 291 )
الکلمات المفتاحية:ارزش مشارکت مشتریصنعت هلتداریمدلهای رابطهای مشتریبازاریابی مشارکت مشتریمشتریمدلهتلارزش طول عمر مشتریمشتریانارزش
-
2.
مؤلف : عراقی، مجید ؛ رستم زاده، رضا ؛ عالی، صمد ؛ قره بیگلو، حسین ؛ كاتب مسؤول : فقهی فرهمند، ناصر ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1401، دوره نهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 192 إلی 216 )
الکلمات المفتاحية:ارزش مشارکت مشتریبازاریابی مشارکت مشتریارزش ادراک مشتریمشتریمشتریانبانکمشارکت مشتریمدلارزش طول عمر مشتریارزشپژوهش