کلمة المفتاح بازاریابی پایدار / (13 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
مؤلف : فکور ثقیه، امیر محمد ؛ صادقی، فرشته ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1395، دوره هشتم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 659 إلی 680 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریعملکردبازارگراییبازاریابی درونیبازاریابی پایدارکارکنانبانکمشتری
-
12.
مؤلف : خدادادحسینی، سید حمید ؛ شفیعی، میثم ؛ کردناییج، اسدالله ؛ محمدیان، محمود ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1393، دوره هجدهم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 25 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی پایدارروش شناسی کیفیصنعت خودروی ایران
-
13.
مؤلف : شفیعی رودپشتی، میثم ؛ خدادادحسینی، سید حمید ؛ محمدیان، محمود ؛ کردنائیج، اسداله ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1393 - شماره 11 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 1 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی پایدارروش شناسی کیفیصنعت خودرو ایرانمدلمدلهای بازاریابی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)
- ب (2 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)