کلمة المفتاح بازاریابی کارآفرینانه / (83 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
61.
كاتب مسؤول : کاکایی، حمید ؛ مؤلف : دهقان نجم ابادی، عامر ؛ فتوحی زاده، مهسا ؛ اسدزاده، علیرضا ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1400، سال شانزدهم - شماره 53 التصنيف A (Azad University (17 صفحة - من 51 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی کارآفرینانهعملکرد نوآورانهسرمایه انسانیشرکتهای کوچک و متوسط دانشبنیان
-
62.
كاتب مسؤول : موحدی، مصطفی ؛ مؤلف : ماندگار، سرور ؛ بحیرایی، فرزانه ؛ صالحی فرگنی، شاپور ؛
مجلة:پژوهش های علوم مدیریت»بهار 1401 - شماره 2 (19 صفحة - من 292 إلی 310 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد صادراتیدوره های آموزش ضمن خدمتبازاریابی کارآفرینانه
-
63.
مؤلف : امین فرد، محمدرضا ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت»مجموعه مقالات سومین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت التصنيف ملی (10 صفحة - من 886 إلی 895 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی کارآفرینانه عملکرد نوآورانه بانک شهر
-
64.
مؤلف : شمخالی، حمیدرضا ؛ عربی، سمیه ؛ نیکنام، منوچهر ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»تابستان 1401 - شماره 10 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 42 إلی 53 )
الکلمات المفتاحية:عملکردعوامل محیطیبازاریابی کارآفرینانهشرکت های کوچک و متوسط تکنولوژی محور
-
65.
كاتب مسؤول : نقوی، محبوبه ؛ مؤلف : خادم، امیر رضا ؛
مجلة:مدیریت و رفتار سازمانی در ورزش»تابستان 1401 - شماره 17 التصنيف B (Azad University (13 صفحة - من 83 إلی 95 )
الکلمات المفتاحية:کارآفرینیسرمایه اجتماعیاماکن ورزشیدرآمدزاییکرونابازاریابی کارآفرینانه
-
66.
الگوی پیاده سازی بازاریابی کارآفرینانه استراتژیک در تعاونی های تولیدی استان ایلام با رویکرد فراترکیب
كاتب مسؤول : ناصری، تیمور ؛ مؤلف : آرایش، محمد باقر ؛ واحدی، مرجان ؛
مجلة:تعاون و کشاورزی»تابستان 1401 - شماره 42 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 73 إلی 95 )
الکلمات المفتاحية:فراترکیبتعاونیهای تولیدیبازاریابی کارآفرینانه استراتژیکمهارتهای ارزیابی حیاتیبازاربازاریابی کارآفرینانهتعاونیاطلاعات
-
67.
مؤلف : موسوی، سید مرتضی ؛ حکاک، محمد ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی التصنيف عالمي (20 صفحة - من 592 إلی 611 )
الکلمات المفتاحية:آشفتگی محیطی مزیت رقابتی پایدار مدل معادلات ساختاری قابلیت های پویا بازاریابی كارآفرینانه
-
68.
مؤلف : رستگار، امیر محسن ؛ اسکندر پور، بهروز ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»شهریور 1401 - شماره 22 ISC (31 صفحة - من 504 إلی 534 )
الکلمات المفتاحية:صورت های مالیبازاریابی کارآفرینانهشناسایی و اولویت بندیبازاردلفیاطلاعات مالیصـورتشـرکت
-
69.
مؤلف : قوت دین، محمد سعید ؛ روستا، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : نعامی، عبدالله ؛
مجلة:مدیریت منابع در نیروی انتظامی»پاییز 1401 - شماره 39 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 137 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی کارآفرینانهشرکتهای دانشبنیانچابکی استراتژیک
-
70.
مؤلف : اشراقی، حسن ؛ خداداد حسینی، سیدحمید ؛ كاتب مسؤول : منصوری مؤید، فرشته ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»پاییز 1401 - شماره 19 التصنيف ب (Ministry of Science (16 صفحة - من 33 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:بینالمللی شدنبازاریابی کارآفرینانهصنعت سنگبازاریابی دیجیتالکسب و کار بین المللشناسایی و اولویتبندی عواملبازارمدیرانبازاریابیمدیریت
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (30 مقالة)
- علمی-پژوهشی (12 مقالة)
- ج (5 مقالة)
- الف (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (3 مقالة)
- مؤتمر ملی (1 مقالة)