کلمة المفتاح برند مشتری محور / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : محمدی، لیلا ؛
مجلة:پژوهش های پیشرفت و تعالی»بهار 1403 - شماره 17 (13 صفحة - من 93 إلی 105 )
الکلمات المفتاحية:مشتری مداریعملکرد برندبرندهای پیشتازبرند مشتری محوربازاریابی تجاری
-
2.
مؤلف : فیض، داود ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛ فارسی زاده، حسین ؛ غلامزاده، رسول ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»پاییز 1394 - شماره 119 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 41 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادصنعت بیمهارزش ویژۀ برند مشتریمحورتصویر اجتماعی برندارزش ویـژة برنـد مشتریمحورارزش ویـژة برنـدبرنـدارزش ویژةبرند مشتریمحورپژوهش
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهش های پیشرفت و تعالی 1 |
مجلة پژوهشنامه بیمه 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)