کلمة المفتاح بهبود عملکرد بانکها / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : دردخوار، مریم ؛
مجلة:پژوهش های پیشرفت و تعالی»تابستان 1400 - شماره 6 (18 صفحة - من 53 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعاتارتباطاتبهبود کیفیت خدماتالگوی سروکوالبهبود عملکرد بانکهافناوری اطلاعات و ارتباطات
-
2.
مؤلف : دردخوار، مریم ؛
مؤتمر:کنفرانس الگوهای نوین مدیریت و کسب و کار»مجموعه مقالات نخستین کنفرانس بین المللی و چهارمین کنفرانس ملی الگوهای نوین مدیریت و کسب و کار التصنيف: ملی (15 صفحة - من 4356 إلی 4370 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعاتبهبود کیفیت خدمات ارتباطات بهبود عملکرد بانکها الگوی سروکوال
-
3.
مؤلف : لشکری، محمد ؛ هژبرالساداتی، سید مرتضی ؛
مجلة:راهبرد توسعه»پاییز 1389 - شماره 23 التصنيف: العلمية - النشرية/ISC (14 صفحة - من 135 إلی 148 )
الکلمات المفتاحية:عملکردکاراییخصوصیسازیمالکیتبهبود عملکرد بانک ها
| مجلة (عدد المقال) |
|---|
| مؤتمر کنفرانس الگوهای نوین مدیریت و کسب و کار 1 |
| مجلة پژوهش های پیشرفت و تعالی 1 |
| مجلة راهبرد توسعه 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (1 مقالة)