کلمة المفتاح تبلیغات از طریق پیام کوتاه / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : حسینی، حسن ؛ حاجی زاده، سمیه ؛ حسن پور، بهرام ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1390 - شماره 1 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 23 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات از طریق پیام کوتاهکمک های مردمیویژگی های جمعیت شناختیپیام کوتاهتبلیغاتسرویس پیام کوتاهسنبازاریابیمدل
-
2.
مؤلف : ملکی مین باش زرگاه، مرتضی ؛ اسدزاده، محبوبه ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1394 - شماره 72 ، العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 59 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه نام تجاریتبلیغات از طریق پیام کوتاهبازاریابی سیار
-
3.
مؤلف : ملکی مین باش زرگاه، مرتضی ؛ زارعی، عظیم ؛ كاتب مسؤول : اسدزاده، محبوبه ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1396 - شماره 31 (ویژه نامه) ، B (Azad University (9 صفحة - من 249 إلی 257 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بیمهارزش ویژه برندقصد خریدتبلیغات از طریق پیام کوتاه
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت توسعه و تحول 1 |
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
مجلة بررسی های بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)