کلمة المفتاح تبلیغات بازرگانی / (79 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
21.
مراسل : ساعی، محمد حسین ؛
مجلة:رسانه»پاییز 1387 - شماره 75 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 195 إلی 214 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتقانونمطبوعاتتبلیغات بازرگانیرسانهقانون مطبوعاتصدا و سیما
-
22.
مؤلف : نقیب السادات، سید رضا ؛
مجلة:کتاب ماه علوم اجتماعی»دوره جدید، فروردین 1388 - شماره 13 (2 صفحة - من 2 إلی 3 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات بازرگانی
-
23.
مؤلف : نقیب السادات، سید رضا ؛
مجلة:کتاب ماه علوم اجتماعی»دوره جدید، فروردین 1388 - شماره 13 (12 صفحة - من 4 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات بازرگانیمخاطبکارشناسانتولید
-
24.
مؤلف : کیانی منش، کامران ؛
مجلة:کتاب ماه علوم اجتماعی»دوره جدید، فروردین 1388 - شماره 13 (4 صفحة - من 98 إلی 101 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتمخاطبرسانهآگهیپیامتبلیغات بازرگانیتولیدتلویزیون
-
25.
مؤلف : حیاتی، وحید ؛
مجلة:رواق هنر و اندیشه»مرداد 1388 - شماره 37 (7 صفحة - من 6 إلی 12 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاترسانهتلویزیونمخاطبانپیامآگهیهای تبلیغاتیتبلیغات بازرگانیسبک زندگیاقتباس
-
26.
مجلة:کتاب ماه علوم اجتماعی»شهریور 1389 - دوره جدید - شماره 30 (2 صفحة - من 2 إلی 3 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتتبلیغات بازرگانی
-
27.
مؤلف : رسولی، محمد رضا ؛ کیانی منش، کامران ؛
مجلة:کتاب ماه علوم اجتماعی»شهریور 1389 - دوره جدید - شماره 30 (10 صفحة - من 86 إلی 95 )
الکلمات المفتاحية:مخاطبنفوذاثربخشیپیامترغیبتولیدکنندهتبلیغات با 3 زرگانیتبلیغاتتبلیغات بازرگانیمخاطبانپژوهشرسانه
-
28.
مؤلف : شاه محمدی، عبدالرضا ؛ احمدی اسکویی، نسرین ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»تابستان 1390 - شماره 13 (15 صفحة - من 217 إلی 231 )
الکلمات المفتاحية:تلویزیونسنجشتبلیغات بازرگانیسیمای محلیتبلیغاتپیامرسانههامخاطب
-
29.
مؤلف : بروجردی علوی، مهدخت ؛ ایرانی پورنظری، الهه ؛
مجلة:علوم اجتماعی (دانشگاه علامه طباطبائی)»پاییز 1390 - شماره 54 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 235 إلی 268 )
الکلمات المفتاحية:تبليغات بازرگانياصول حاكم بر تبليغات بازرگانيدستورالعمل تبليغاتي سازمانسازمان صدا و سیماتبلیغاتآگهیدستور العملسیمای جمهوری اسلامی ایران
-
30.
مؤلف : رستگار خالد، امیر ؛ قاضی زاده، مصطفی ؛ صفرآبادی فراهانی، ایمان ؛
مجلة:مطالعات جامعه شناسی»پاييز 1390 - شماره 12 (18 صفحة - من 107 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:هویت ملیهویت قومیترجیح زبانزبان تبلیغاتزبان آذری (ترکی)تبلیغاتزبانتبلیغات بازرگانی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (20 مقالة)
- علمی-پژوهشی (13 مقالة)
- علمی-ترویجی (8 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- C (1 مقالة)
- ملی (1 مقالة)