کلمة المفتاح تبلیغات بازرگانی / (79 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
31.
مؤلف : ساجدی، اکبر ؛ نعمتی، علی ؛
مجلة:پژوهش نامه اخلاق»بهار 1391، سال پنجم - شماره 15 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 57 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:اخلاق حرفه ايتبليغات بازرگانيالگوي غربي و اسلامي تبليغات بازرگانياخلاقتبلیغاتحرفهایبنگاهنگاه
-
32.
مؤلف : اسدی، عباس ؛ عبدی، ندا ؛
مجلة:پژوهش نامه زنان»پاییز و زمستان 1391، سال سوم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:زنﻧﻘﺶ ﻛﻠﻴﺸﻪايﺗﺒﻠﻴﻐﺎت ﺑﺎزرﮔﺎﻧﻲﺳﺒﻚ زﻧﺪﮔﻲﺑﺎزﻧﻤﺎﻳﻲﻣﺮدانﻣﺮد و زن
-
33.
مؤلف : قانع، احمد علی ؛
مجلة:مطالعات فرهنگ - ارتباطات»بهار 1392 - شماره 53 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 157 إلی 178 )
الکلمات المفتاحية:آسیبشناسیآسیب شناسیاخلاق بازرگانیآگهی های بازرگانیتبلیغات بازرگانیفقه تبلیغاتفقه تجارتآگهیهای بازرگانیتبلیغاتآگهیرسانههافقهیمطبوعاتزنانمصرفاسلامی
-
34.
مؤلف : سرابی، سعید ؛ البرزی، هادی ؛
مجلة:علوم خبری»تابستان 1392 - شماره 6 (20 صفحة - من 27 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:نشانه شناسیهمزاد پنداریهمانند سازیآگهی بازرگانیستاره ورزشیآگهیتبلیغاتنشانهبازرگانیعینکعینی
-
35.
مؤلف : حاتمی، نگین ؛ صمدی، مهران ؛
مجلة:مطالعات جامعه شناسی»زمستان 1392 - شماره 21 التصنيف العلمية - البحثية (Azad University (14 صفحة - من 111 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:زنتبلیغات بازرگانیبا زنماییشبکه سه سیماGem Tvزنانشبکه Gem Tvآگهیتبلیغات
-
36.
مؤلف : مک مورتی، جان ؛ مترجم : کازرونی، سید مصطفی ؛
مجلة:سیاحت غرب»بهمن و اسفند 1392، سال 11 - شماره 126 و 127 (8 صفحة - من 37 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:نظام سرمایهداریتبلیغات بازرگانیسوءاستفاده از کودکان
-
37.
مؤلف : میناوند، محمدقلی ؛ فضل زاده، هوشنگ ؛
مجلة:رسانه های دیداری و شنیداری»بهار 1393 - شماره 22 ISC (28 صفحة - من 197 إلی 224 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتبازنمایینشانه شناسیتلویزیونتبلیغات بازرگانیناهماهنگی شناختیآگهیتبلیغات سلامتاسروغنسلامتمخاطبزن
-
38.
مؤلف : والی اصل، علیرضا ؛
مجلة:مطالعات اخلاق کاربردی»زمستان 1393، سال چهارم - شماره 16 التصنيف العلمية - النشرية (حوزه علمیه/ISC (31 صفحة - من 153 إلی 183 )
الکلمات المفتاحية:اخلاقرسانه هاethicsتبليغات بازرگانیآسيبقربانيان تبليغاتتعاليم اسلامیdamage
-
39.
مؤلف : ابراهیمی، حدیث ؛ باقری قلعه سلیمی، مرضیه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1394، سال دهم - شماره 26 (22 صفحة - من 93 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات بازرگانیتصویر برندارزش برندتوسعه برندمحصولات تبرک
-
40.
مؤلف : علی محمدی، طاهر ؛ زرگوش نسب، عبد الجبار ؛ بشیری، عارف ؛
مجلة:معرفت فرهنگی اجتماعی»بهار 1394 - شماره 22 التصنيف ب (حوزه علمیه/ISC (20 صفحة - من 79 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:فقه اسلاميتبليغات تجاريآثار اجتماعيايجاد نياز کاذبتبلیغاتفقهتجملاتیمصرفپارادایمآگهیتبلیغات بازرگانیاسلامی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (20 مقالة)
- علمی-پژوهشی (13 مقالة)
- علمی-ترویجی (8 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- C (1 مقالة)
- ملی (1 مقالة)