کلمة المفتاح تبلیغات رسانهای / (22 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
21.
مؤلف : فرهنگی، علی اکبر ؛ شاه منصوری، بیتا ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»بهار 1391 - شماره 16 التصنيف العلمية - البحثية (Azad University (14 صفحة - من 1 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:اخلاق حرفه ایتبلیغاتتبلیغات محیطیبرندحقوق ارتباطاتتبلیغات رسانه ایحقوق تبلیغاتنظام نامه اخلاقیتبلیغات چاپیمدل های بومیقوانین تبلیغاتکانون تبلیغاتیهویت فرهنگی تاریخ
-
22.
مؤلف : خواجه ئیان، داتیس ؛ اعظمی، امیر ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1389، دوره دوم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 53 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:رسانه ملیابزارهای سنجشتأثیر آگهیهاتبلیغات رسانهایطراحی سنجهآگهیرسانهتلویزیوناطلاعاتمخاطبتبلیغات
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (6 مقالة)
- ب (6 مقالة)
- A (3 مقالة)
- A+ (1 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)