کلمة المفتاح تبلیغات منفی / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : تاکی، محسن ؛ رضوانی، علی ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات چهاردهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (15 صفحة - من 2760 إلی 2774 )
الکلمات المفتاحية:تربیت نیروی انسانیبازار محوریفنی و حرفه ایتبلیغات منفیکار و دانشملزومات آموزشی
-
2.
مؤلف : دایگنولت، پنهلوپه ؛ سوروکا، استوارت ؛ گیاسون، تیری ؛ مترجم : ملایی، مهرداد ؛
مجلة:مطالعات انتخابات»بهار و تابستان 1394 - شماره 10 و 11 (34 صفحة - من 127 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات سیاسیآگهی های تلویزیونیارتباطات سیاسیتبلیغات منفیآگهی های انتخاباتی تلویزیونیتاثیر آگهی های تلویزیونیواکنش شناختیواکنش های فیزیولوژیکآزمایش های تجربی
-
3.
مؤلف : علیمرادی، مصطفی ؛
مجلة:ره آورد نور»پاییز 1388 - شماره 28 (6 صفحة - من 46 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:دیناسلامتبلیغاینترنتدنیای مجازیجنگ مجازی بین ادیانتبلیغات منفیاطلاعاتاسلامیتبلیغاتعقایدکلیسامخاطبانپایگاههای اینترنتی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)