کلمة المفتاح تجربه برند آنلاین / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : محمدی، امین ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ حمدی، کریم ؛ حسین زاده لطفی، فرهاد ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1401، دوره نهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 177 إلی 198 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهشبکههای اجتماعیتجربه برند آنلاینروابط برند آنلاینروابط برند آنلاینتجربه برند آنلایناطلاعاتمشتریتجربهبازاریابیپژوهش
-
2.
مؤلف : محمدی، امین ؛ حمدی، دکتر کریم ؛ حسین زاده لطفی، دکتر فرهاد ؛ كاتب مسؤول : وظیفه دوست، دکتر حسین ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»زمستان 1400، سال شانزدهم - شماره 5 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (7 صفحة - من 133 إلی 139 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیتجربه برند آنلاینروابط اخلاقی برند - مشتری
-
3.
كاتب مسؤول : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ مؤلف : فیض، داود ؛ مرادی، هادی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»بهار 1399 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science (32 صفحة - من 153 إلی 184 )
الکلمات المفتاحية:کسب و کار الکترونیکشخصیت برندتجربه برند آنلاینانعطاف پذیری به اطلاعات منفی