کلمة المفتاح تعالی سازمان / (13 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : حسن بندی، مهناز ؛ حسن بندی، مریم ؛ حسن بندی، مجتبی ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بینالمللی مدیریت و صنعت التصنيف عالمي (17 صفحة - من 933 إلی 949 )
الکلمات المفتاحية:تعالی سازمانمدل EFQMالگوهای تعالی سازمانسازمان آموزش و پرورش شوشتر
-
2.
مؤلف : نژادلر، حمیدرضا ؛
مجلة:کنکاش مدیریت و حسابداری»تابستان 1402 - شماره 9 (11 صفحة - من 70 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:حکمرانی خوبعملکرد مدیرانتعالی سازمان
-
3.
مؤلف : حق خواه رودسری، محمدرضا ؛ سلیمی، دکتر سعید باقر ؛ آزاده دل، دکتر محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : گنجی نیا، دکتر حسین ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1402، سال هجدهم - شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 96 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:اخلاقتعالی سازمانچشم انداز سازمانی
-
4.
كاتب مسؤول : زارعان، مسعود ؛ مؤلف : برزگر، علی اصغر ؛ مویدی، علی حسین ؛ شیخ علیشاهی، سید محسن ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت التصنيف عالمي (8 صفحة - من 558 إلی 565 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت راهبردي مدیریت راهبردي اثربشش تعالي سازمان
-
5.
مؤلف : کوشکی، لیلا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1401 - شماره 84 (18 صفحة - من 1834 إلی 1851 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی منابع انسانیتعالی سازمانمولفههای تعالی سازماندامپزشکی استان لرستانسازمان
-
6.
مؤلف : تشکری، مینو ؛ نصرالهی، دکتر اکبر ؛ كاتب مسؤول : دادگران، دکتر محمد ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»تابستان 1400 - شماره 45 التصنيف A (Azad University (13 صفحة - من 73 إلی 85 )
الکلمات المفتاحية:تعالی سازمانچابک سازیفناوریهای نوین ارتباطیسازمانهای رسانه
-
7.
مؤلف : هاشمی، سید حامد ؛ فرهادی محلی، علی ؛ معطوفی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : طبری، مجتبی ؛
مجلة:مدیریت منابع در نیروی انتظامی»تابستان 1400 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 93 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:تعالی سازمانپیام نورخودارزیابی عملکردرویکرد چهارچوب عمومی ارزیابی
-
8.
مؤلف : طاهری روزبهانی، محمد ؛ الوانی، سید مهدی ؛ معمار زاده، غلامرضا ؛ كاتب مسؤول : نجف بیگی، رضا ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1398 - شماره 39 (ویژه نامه) التصنيف A (Azad University (7 صفحة - من 1 إلی 7 )
الکلمات المفتاحية:نتایجتعالی سازمانمدل بومیپیش رانه هاسامانه ها
-
9.
مؤلف : حیدری، حسین علی ؛ حیدری، حسن علی ؛ خدایاری، خلیل ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»زمستان 1397 - شماره 40 التصنيف B (Azad University (29 صفحة - من 17 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:تعالی سازمانفرایندهای مدیریت دانشراهبردهای مدیریت دانششرکت پالایش گاز ایلام
-
10.
مؤلف : شهیدی بنی طرف، توفیق ؛ آندرواژ، لیلا ؛ البونعیمی، ابراهیم ؛
مجلة:مطالعات راهبردی علوم انسانی و اسلامی»زمستان 1395 - شماره 4 (29 صفحة - من 103 إلی 131 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمشتریکسب و کارشرکتتعالی سازمانمدلمشتریانمتغیرهایرضایت مشتریبـهوفاداری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- بین المللی (2 مقالة)
- A (2 مقالة)
- B (1 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)