کلمة المفتاح تعامل شبه اجتماعی / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : رحیمی کلور، حسین ؛ کاظمی، زهرا ؛ كاتب مسؤول : بیگی فیروزی، الله یار ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1399، دوره هفتم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 277 إلی 299 )
الکلمات المفتاحية:عشق برندخصوصیات شخصیتی برندارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کنندهتعامل مصرفکننده با برندتعامل شبه اجتماعی
-
2.
كاتب مسؤول : باشکوه، محمد ؛ مؤلف : شیرخدایی، میثم ؛ کاظمی سراسکانرود، زهرا ؛ بیگی فیروزی، الله یار ؛
مجلة:مطالعات جامعه شناختی»بهار و تابستان 1402 - شماره 62 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 94 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل نسلیاولویتهای ارزشیپذیرش جذابیتهای پیامهای تبلیغاتیتعامل شبهاجتماعیتبلیغاتنسلبانکاجتماعیپیاماولویت