کلمة المفتاح تفکر بازاریابی / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : سبک آرا، مجید ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی»مجموعه مقالات سومین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی التصنيف ملی (10 صفحة - من 15 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:تحقیقات دانشگاهی جامعه دانشگاهی بازاریابی علم بازاریابی تفکر بازاریابی حوزه بازاریابی
-
2.
مؤلف : دعائی، حبیب الله ؛ بختیاری، عباس ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»بهار 1386 - شماره 42 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 53 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:صنعت قطعه سازی خودروبازارمحوریتفکر بازاریابیمشتری محوریرقیب محوریهماهنگی بین وظیفه ایمشتریبازار محوریعملکرد بازرگانیاطلاعات
-
3.
مؤلف : صادقی زنجانی، فردین ؛
مجلة:حسابدار»شهریور 1377 - شماره 127 (8 صفحة - من 60 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:بازارتفکر بازاریابیسازمانمدیرانمشتریانتولیدتجاری
مجلة (عدد المقال) |
---|
مؤتمر کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی 1 |
مجلة پژوهشنامه بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (1 مقالة)