کلمة المفتاح علم بازاریابی / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : سبک آرا، مجید ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی»مجموعه مقالات سومین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی ، ملی (10 صفحة - من 15 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:تحقیقات دانشگاهی جامعه دانشگاهی بازاریابی علم بازاریابی تفکر بازاریابی حوزه بازاریابی
-
2.
مؤلف : شائمی، علی ؛ صالحی، سمیه ؛ خیرمند، مرضیه ؛ فراقیان، حمید ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»بهمن و اسفند 1394 - شماره 75 ، العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 68 إلی 81 )
الکلمات المفتاحية:ممعلم ممتیکویروس های ذهنیعلم بازاریابیمهندسی ممتیک
-
3.
مجلة:مدیریت بهره وری»زمستان 1387 - شماره 7 ISC (2 صفحة - من 5 إلی 6 )
الکلمات المفتاحية:بازاربازاریابیمصرفکنندهمؤلفهها
-
4.
مؤلف : دهقان، عبدالمجید ؛
مجلة:تدبیر»دی 1386 - شماره 188 (2 صفحة - من 84 إلی 85 )
الکلمات المفتاحية:مدیرانبازاریابیمدیران بازاریابیرسانهها
-
5.
مؤلف : نبی زاده، محمود ؛
مجلة:مطالعات جامعه شناختی»زمستان 1373 - شماره 7 ISC (18 صفحة - من 267 إلی 284 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهمدلاطلاعاتمدل رفتار مصرفکنندهروانشناسیخریداربازار
مجلة (عدد المقال) |
---|
مؤتمر کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی 1 |
مجلة مدیریت بهره وری 1 |
مجلة بررسی های بازرگانی 1 |
مجلة تدبیر 1 |
مجلة مطالعات جامعه شناختی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (1 مقالة)